Wat wij doen met jouw feedback

15 mei 2014
door Frederieke Achter de schermen

    hellofresh_main_kitchen_nl

    Wij ontvangen vaak tips, opmerkingen, verbeterpunten en leuke ideeën naar aanleiding van de HelloFresh Boxen. We zijn hier ontzettend blij mee, want alleen zo weten we wat jij belangrijk vindt. Maar hoe verwerken wij die feedback precies? En veel belangrijker, wat doen wij ermee? Lees hier meer!

    Jouw mening is erg belangrijk!

    We ontvangen en verzamelen dan ook graag jullie feedback via sociale media zoals Facebook en Twitter, onze blog, per e-mail en door middel van telefoontjes. Daarnaast vragen wij actief naar jullie mening over onze dienst, de recepten en de geleverde producten via onze wekelijkse feedbackformulier.

    Wat doen we hier mee?

    De bezorging en onze service worden geëvalueerd met behulp van jullie feedback. Een goed voorbeeld is de tekst die wij hebben toegevoegd op de nieuwe HelloFresh Box. Mocht de box bij de buren worden afgeleverd, dan weet de buurman of buurvrouw nu dat de box op een koele plaats bewaard moet worden. Eerder was dit niet zo en werd de HelloFresh Box nog wel eens naast de verwarming gezet totdat de klant hem kwam ophalen.

    Ook de recepten worden wekelijks beoordeeld aan de hand van jullie feedback. Hier passen wij de nieuwe recepten op aan!

    Wij willen elke klant tevreden te houden, maar de ene verandering is natuurlijk gemakkelijker door te voeren dan de andere. Doordat we proberen zoveel mogelijk klanten blij te maken, is het soms lastig om aan individuele wensen te voldoen.

    Onze trouwe klanten hebben het vast al opgemerkt, maar de afgelopen tijd hebben wij ons best gedaan om zoveel mogelijk te leren en te verbeteren. Zo zijn onze receptenboekjes voorzien van nummering en steviger papier. Een ander goed voorbeeld is onze zondagslevering. Jullie gaven aan dat het fijn zou zijn als we ook op zondag zouden bezorgen. Hier hebben we zeker naar geluisterd en we hopen dat we in de toekomst ook een zondagslevering voor mensen buiten de Randstad kunnen creëren!

    Onze verbeteringen zijn niet onopgemerkt gebleven en er is hier door Timi een leuk blogartikel over geschreven. Hopelijk ervaar jij onze verbeteringen net zo positief!

    Wat zou jij het liefst verbeterd willen hebben? 

    Vorig artikel
    Jouw HelloFresh-foto’s Jouw HelloFresh-foto’s
    Volgend artikel
    Quinoa als ontbijt Quinoa als ontbijt

    Gerelateerde artikelen

    22 reacties

    Tonya Maas schreef:

    Misschien de keus of je het receptenboekje op papier wil of in je mailbox ontvangt. Dit bespaard weer papier en drukkosten.

    Frederieke schreef:

    Goed idee Tonya! We houden het in gedachte en wie weet zie je deze keuze in de toekomst wel verschijnen:)

    Valerie schreef:

    Wij zouden het fijn vinden om een inklap-kratje te ontvangen ipv een kartonnendoos. Zodra er weer geleverd wordt, kan de (oude) krat weer terug met de chauffeur.

    guido schreef:

    Dit vind ik een goede idee
    Zo wie ah

    Jolanda schreef:

    Goed idee!

    De grote kartonnen dozen zorgen ervoor dat mijn papiercontainer in no-time vol zit en om de doos te bewaren om weer mee te geven aan de chauffeur is ook zo’n gedoe…

    Bovendien komen de dozen ook wel eens gebutst aan en is een kratje handiger te tillen zeker als je nog een trap(pen) op moet lopen.

    Danielle schreef:

    Wat mij betreft mag in de recepten minder gebruik worden gemaakt van bouillonblokjes. Ik gebruik liever (verse) kruiden.

    Prima suggestie van Tonya. Deze steun ik van harte

    Joost schreef:

    Ik zou graag als ik een 3 receptenboek krijg kunnen kiezen uit de 5 recepten. Nu zit er soms een heel lekker gerecht alleen in de 5 box wat ik graag in plaats van een ander gerecht zou willen ontvangen. Is dat mogelijk?

    Megen schreef:

    Super dat jullie een vegetarische optie hebben! Helaas gaat dat nog niet ver genoeg voor ons ;). Meerdere opties op de boxen zouden ideaal zijn—halal, gluten-vrij of paleo, bijvoorbeeld. Maar echt een leuk idee in het algemeen.

    Femke Voet schreef:

    Leuk dat het op de doos staat, maar dan moeten de buren het ook lezen! Afgelopen dinsdag is het bij de buren afgeleverd zonder dat daar melding van was gemaakt! Vervolgens heeft het 13 uur uit de koeling gestaan! Ik zou graag willen zien dat de chauffeur het erbij meldt en dat er bij ons een briefje door de brievenbus wordt gedaan..

    Marijke Fontijn schreef:

    Misschien een kaartenbak ontwerpen en de recepten op kaarten drukken die je dan kunt bewaren. Dan kan je alleen die bewaren die je echt super vond. Keuze: via mail of de kaart, €1,50 extra. Bewaarbox €10,- dat maakt het leuk om door te gaan!

    guido schreef:

    Omdat iederen email heeft kun je de recepten ook downloaden die je mooi en lekker vond

    Hellofresh Marlies schreef:

    Goede ideeën! Overigens kun je nu al je favoriete recepten downloaden via onze digitale receptenmap: http://www.hellofresh.nl/recipe/all/

    Saskia Tuenter schreef:

    Vind het erg jammer dat we de box pas op dinsdagavond na 18 uur krijgen.. Kunnen dan pas op woensdag koken, en deze week bijv zaten we al een beetje klem met wat wanneer te eten doordatde asperges ook niet te lang kunnen blijven liggen, maar de raapsteeltjes en de rucola ook niet, alles moest vanaf woensdag direct op, je kan dan niet een dag even niet koken met hellofresh.

    guido schreef:

    Ik zal naast de vegi toch iets meer vlees hebben

    Bob schreef:

    Uitbreiding met lunchmaaltijden die je mee kunt nemen naar kantoor. Mogelijk zelfs ook ontbijt. Daarnaast zelf keuze kunnen maken uit de vijf gerechten.

    Cristel schreef:

    Ik zocht ook naar lunches en ontbijtjes van dit concept. Zou heel fijn zijn als jullie dat ook kunnen doen. Zoals kwark, etc. En een fruitbox lijkt me ook wel wat met leuke smoothie recepten en juice recepten. Echt een top concept dit en zo fijn dat het door heel nl kan aangezien ik in een gehucht woon!

    Jeanet schreef:

    Voor de prijs echt een hele goede service, wij zijn er echt blij mee. Veel van de dingen die genoemd worden (kiezen uit recepten, meer vlees etc) zijn bijvoorbeeld wel mogelijk bij het Amerikaanse plated.com (in de VS dan dus ook ?), maar daarvoor betaal je dan ook het dubbele. Voor de mensen die klachten hebben over hoe de buren hun bestellingen bewaren: dan informeer je toch zelf je buren even (je kunt immers aangeven bij welke buren het bezorgd mag worden) of zorg je dat je op het door jou zelf gekozen bezorgmoment thuis bent?? Eigenlijk de enige opmerkingen die wij hebben: moet er nou echt iedere week rucola in de gerechten zitten? We henben nog geen rucola-vrije week meegemaakt. Ben zelf niet zo’n rucola fan (en volgens mij veel mensen niet) en het kan voor warme gerechten best vervangen worden door bijvoorbeeld spinazie (plus wat peper evt) of lekkere veldsla voor salades.

    Ella schreef:

    Al 3/4jaar zijn we heel blij met ‘de doos’. De levering is prima en zeker de variatie in recepten. Het ontlast mij van de boodschappen-stress en ‘wat eten we vandaag’ . Naast deze tevredenheid toch een opmerking over de beefreepjes van deze week, deze zijn door gezin niet zo lekker bevonden, een vreemd vies smaakje waardoor ik alles heb weg moeten gooien. Daarbij blijf ik een beetje moeite hebben met de ingevlogen produkten, dat is wel Europees , maar niet echt regionaal. Kan dat niet veranderen? M.vr.gr.

    Frederieke schreef:

    Goedemorgen Ella,

    Wat leuk om te horen dat jullie al zo lang blij zijn met de HelloFresh Box! Bedankt voor je feedback over de beefreepjes. Ik zal het doorgeven aan mijn collega’s en die nemen het mee in hun wekelijkse evaluatie. We doen elke keer ons best om zoveel mogelijk ingrediënten van dichtbij te halen. Soms is dit niet mogelijk, waardoor we dan inderdaad producten van iets verder weg laten komen. Helaas kunnen wij niet beloven dat alle ingrediënten regionaal worden ingekocht, maar we proberen dit natuurlijk wel zo veel mogelijk te doen!

    Groetjes en alvast veel kookplezier met jullie volgende HelloFresh Box,

    Frederieke

    Ineke Andriese schreef:

    Voor het eerst de Original box ontvangen en ondanks ons moeilijk te vinden adres helemaal op tijd. Fantastisch wat er allemaal inzit. Het ontlast mij enorm dat er voor een week boodschappen voor het avondeten inzit. Door ziekte kan ik niet meer koken en mijn man heeft grote moeite in de keuken. Hij hoeft nu alleen alles erbij te pakken en het recept te volgen en hij kan aan de slag.

    Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat smaken de komende week, aan de inhoud van de box zal het niet liggen. Ik wou dat ik dit eerder had geweten dat zoiets bestaat.

    Frederieke schreef:

    Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn Ineke! Daar doen we het voor:) Ik wens je veel kookplezier deze week! Groetjes, Frederieke

    Plaats een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.