Hello flexibel lidmaatschap bij HelloFresh
9 maart 2017Een flexibel lidmaatschap is bij HelloFresh ook echt flexibel.
Je kunt de box gemakkelijk een weekje pauzeren, zelf bepalen op welke dag je wilt dat de box bezorgd wordt en kiezen welke maaltijden je wilt. We vertellen je meer over flexibiliteit bij HelloFresh.
Hello flexibele box
Bij HelloFresh heb je wel een lidmaatschap, maar eigenlijk kunnen we het niet zo noemen. Je kunt namelijk elke week met een druk op de knop een week overslaan, een maand pauzeren of zelfs helemaal opzeggen. Je zit dus nergens aan vast.
Hello recepten kiezen
Smaak is heel persoonlijk. De een lust graag spruitjes, de ander eet het liefst vlees of vis. Wij vinden het belangrijk dat jij bij HelloFresh precies krijgt wat bij jou past. Daarom kun je elke week uit tien recepten kiezen en bepaal jij zelf wat jij eet. Maak je geen keuze, dan stellen wij uiteraard een uitgebalanceerd menu voor je samen.
Hello menuvoorkeuren
Soms is het lastig kiezen tussen de recepten. Waneer je een 3-maaltijdenbox hebt, kun je gemakkelijk je menuvoorkeur instellen. Je krijgt dan standaard de recepten die het beste bij jou passen, zo kies je bijvoorbeeld voor calorie-focusrecepten of de wat spannendere discovery-recepten. Ga naar Voorkeuren op onze website en kies de Voorkeur uit die het beste bij jou past.
Hello andere box
Je kunt ook wekelijks kiezen voor een andere box, of een ander aantal maaltijden. Kies bijvoorbeeld eens voor een Veggiebox of Familybox in plaats van een Originalbox. Heb je de ene week behoefte aan 3 maaltijden en heb je de andere week liever 5 gerechten in de box? Ook dit kun je zelf aanpassen in jouw persoonlijke account.
Hello flexibele bezorgtijden
Je moet thuis zijn om de HelloFresh Box in ontvangst te nemen. Maar wist je dat je heel gemakkelijk je bezorgdag en –tijd kunt aanpassen? Wij komen van zaterdagochtend t/m woensdagavond de box bij je langsbrengen – je kiest zelf jouw tijdvak in jouw persoonlijke account. Ook kun je overstappen naar een andere leverdag. Wil je daar stiekem graag wat extra hulp bij? Neem dan contact met ons op.
Ben je benieuwd hoe die bezorging in zijn werk gaat? In het filmpje hieronder laat Olaf, verantwoordelijk voor ons logistieke team, zien hoe jouw HelloFresh Box wordt ingepakt en bezorgd. Alles wordt gekoeld bezorgd en komt dus zelfs op hele warme dagen op de juiste temperatuur bij je aan.
Hello vakantie!
Ga je op vakantie of komt het even een weekje niet uit? Je kunt de HelloFresh Box heel gemakkelijk pauzeren. Je geeft in jouw account aan welke weken je de box niet wilt ontvangen en na je afwezigheid ontvang je automatisch weer een box. Bovendien bestaat de mogelijkheid om je vakantieadres door te geven, zodat je tijdens je vakantie in eigen land ook kunt genieten van de maaltijden van HelloFresh. Wil je liever om de week of eens per maand een box ontvangen? Ook dat kan! Neem contact op met onze klantenservice en wij stellen het automatisch voor je in.
Wijzigingen doorgeven
Op donderdag doen wij de bestellingen. Alle wijzigingen – zoals pauzeren, maaltijden kiezen en opzeggen – moeten daarom uiterlijk woensdag vóór 00.00 uur aan ons doorgegeven worden zodat wij de tijd hebben om deze te verwerken.
Hoe je dit doet?
Er zijn twee manieren waarop jij wijzigingen zelf kunt doorgeven.
- Op onze website
Je kunt inloggen op onze website en jouw keuzes en wijzigingen doorgeven op jouw online account
- In de app
Download de app en geef voortaan snel en makkelijk je wijzigingen door met jouw smartphone. Je kunt de app hier downloaden.
Hi Marijke,
Goed dat je het vraagt! Maaltijden kiezen gaat als volgt:
1 Log in met jouw inloggegevens op hellofresh.nl
2 Klik linksboven op ‘Mijn recepten’
3 Ga naar volgende week door op het pijltje dat naast deze week staat te klikken
4 Klik op de oranje button ‘Kies je maaltijden’.
5 Selecteer de maaltijden naar keuze door rechts naast het gerecht de groene button aan te klikken.
6 Vergeet niet om vervolgens rechtsboven op ‘Wijziging opslaan’ te klikken.
Laat je me nog even weten of het allemaal is gelukt?
Groetjes,
Lizzie
Ik zie dat er ook een ontbijtbox is maar in de app kan ik hier niets over terug vinden. Waar kan ik meer informatie vinden?
Mvg Angela
Hi Angela,
Dank voor je berichtje!
Hier kun je meer informatie vinden: https://www.hellofresh.nl/tasty/boxen/ontbijt-box/?handle=ontbijt-box.
Neem vooral contact op met onze klantenservice als je verder nog vragen hebt.
Groeten,
Charlot
Hi Angela, op onze website kun je bij gerechten ook de inhoud van de ontbijtbox terugvinden. Groeten, Lizzie